Budování zpětných odkazů, SEO optimalizace a kvalita služeb

Budování zpětných odkazvání zpětných odkazů

Budování zpětných odkazů, SEO optimalizace a kvalita služeb

Cena je parametrem, který by měl odrážet kvalitu služeb, jejich náročnost, čas potřebný k dosažení cíle, například účinné budování zpětných odkazů. Tedy se do ní započítává nejen surovina, která se zde používá, ale i cena práce, či poskytovaných služeb. Ne vždy to tak však je. Právě naopak. Někteří lidé zkoušejí co to dá a svou cenu premrštia. Má to ale vliv na to, že zákazníci budou nespokojeni a postupně je opustí. Jednoduše přestanou používat jejich služby. Taková informace se šíří velmi rychle, tedy ohrozíme nejen to, že přijdeme o stávající zákazníky, ale odradíme i těch potencionálních.

To je zásadní problém, který mnohé firmy už nerozchodí. Přitom si ho způsobili sami a naprostou banalitou. Je to smutné, že i v dnešní moderní době lidé jdou po rychlém zisku, aniž měli nějakou logickou strategii, která bude poskytovat nejen zisky, ale i spokojenost a užitečnost pro naši společnost. To se už jaksi vytrácí. Férovost v podnikání je tématem, která se často rozebírá i na různých fórech a diskusích. Výsledkem však není změna k lepšímu, jen pohoršení. Takže by sem měli nechat prostor nové generaci podnikatelů, kteří budou umět chodit v těchto vodách férově a přitom mít nadhled nad materiální stránkou věci.

Napsat komentář